2010. január 10., vasárnap

Unyi ajándéka!




Azt hiszem végre kész lettem Unyi (Márti) minibabaköszöntőjével. Mégiscsak szerettem volna adni valami. Nem tudom de úgy érzem kész lett...szerintetek tegyek még rá valamit. Keretben lesz paszpartuval azt hiszem...
Kész lettem a keretezéssel, hát jobban nem sikerült, de olyan lánykás lett remélem azért Unyi elfogadja majd....:)
Hát így végre hogy a lányok segítettek elkészültem vele és elfoglalta méltó helyét Unyiéknál! Használják egészséggel....:)

15 megjegyzés:

  1. Szép lesz, egy jó színes keret, talán még valami varrt anyagkeretet is eltudnék képzelni hozzá, olyan patchwork jellegűt, az feldobná, de még egy-két virág is lehetne, de nagyon jó az ötlet és szép színes, örülni fog neki Márti, főleg, hogy nem is számít rá!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi én ide nem írtam le a véleményemet, deeee ugye tegnap elmondtam:D...

    VálaszTörlés
  3. ez a patchwork jellegű keretezés nem rossz ötlet...mondjuk az egy-két virágot én is javasoltam...meg én azt mondtam, hogy lehet színes virágos passzpartút tennék hozzá ha már nem szeretne rá hímezni a keretet pedig egyszínűre...de amit hancus ír szerintem is tök jó ötlet...

    VálaszTörlés
  4. köszi lányok még emésztem
    ..hogy mi legyen

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlenül csajszis lett, SZUPER!!!

    VálaszTörlés
  6. húúú, ez királyul néz ki :)) ill. bocsánat, királynőcisen :))
    Klasssz!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon bájos, csajos! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok-...:) ez tényleg csak mini babaköszöntő, mert nem túl bonyolult, de szeretettel készítettem....

    VálaszTörlés
  9. Aranyosan megcsináltad,biztos örülni fog neki! :)

    VálaszTörlés
  10. :) köszönöm, olyan rózsaszín álmos lett...

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kedves lett ez a köszöntő.Igazi egyedi.ilyen nincs senki másnak.Gratula!

    VálaszTörlés