2010. január 29., péntek

Segítsetek kérlek! Bagoly mintát keresek!

Sokfelé kutakodtam, az összes mintáimat feltúrtam, de sajna egyetlen árva fotót találtam,egy Vervaco mita, amit már nem is tudom honnan mentettem le. Ez nagyon nagyon tetszik. Ha netán meglenne ez valakinek, vagy bármilyen szép egyszerű bagolymintája lenne valakinek, akkor azt nagyon megköszönném ha megosztaná velem. A tanáromnak szeretném majd megcsinálni úgy tavasz felé, de gondoltam, hogy már jó lenne kiválasztani a megfelelőt. Nagyon köszönöm mindenkinek. 

8 megjegyzés:

  1. Feltöltöttem neked a baglyocskát :)

    VálaszTörlés
  2. Vannak vicces baglyok, de ahogy olvaslak nem igazán illenének az ajándékozási terveidbe.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm lányok, olyan gyorsan reagáltok. Nagyon köszönöm, olyan boldog vagyok..:)

    VálaszTörlés
  4. Kell még bagoly? xsd-ben jó? Mert ha igen, akkor van még pár bagoly...

    VálaszTörlés
  5. Azt nagyon megköszönném, ha lenne még néhány, nagyon jó lesz xsd-ben. Köszönöm. Feltöltöd vagy adjak emailcímet?

    VálaszTörlés
  6. Andi, olyant én is kérek szépen!
    Nekem alig van néhány...

    VálaszTörlés
  7. Feltettem a "készletet". Nem tudom, hogy milyen minőségűek, mert új a gépem (csak nekem új) és kissé haragszik a zip fájlokra.

    VálaszTörlés