2010. január 25., hétfő

Idei első munkáim! Mind ajándék lesz! (minták Renato Parolin, The Cats whiskers design 2007)




Gondoltam megosztom veletek idei első munkáimat, amit ajándékba készítettem a barátnőmnek, és a nagynénémnek.A barátnőmé lesz a kötött kistáska, amihez egy kis pénztartót is kötöttem, a fa fogantyút én pácoltam mert natúr volt, tölgy színű lett. A banner melírozott fonallal készült, Renato Parolin minta, a kis szemüvegtok pedig egy The Cats designe 2007 kollekciójából való. Hát sajna egyik sem lesz az enyém. :)

19 megjegyzés:

  1. Neked is alkotásban gazdag volt az év kezdete :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, s a középső banner gyönyörűszép!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket csináltál, különösen a tatyó tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. "Odaát" már csinálhatod is a kosti albumot, hogy más is lássa :))) Vagy még titok?

    VálaszTörlés
  5. Gyonyoruek.:)Kulonosen a taska tetszik.:)

    VálaszTörlés
  6. A többi is szép , de ez nagyon tetszik.MÉg visszajövök nézegetni, igyekszem megjegyezni,szeretném én is elkészíteni

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek.Jól sikerült a banner festése és igazán érdekes a szín váltó fonalas hímzés.Olyan klasz meleg színe van a táskának is és a tárcának is.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a dícsérő szavakata, a banner panamára készült, amit képzeljétek tojásfestékkel festettem egy befőttes üvegben :) Sokkal élénkebb mint a képen, és a mintán annyit változtattam, hogy a kunkorik végén lévő X helyett gyöngyöt tettem. Nem akartam kéket, mert túl sok lett volna, így fekete mirhillel díszítettem. A táska az is melírozott fonal,mostanában erre vagyok rákattanva, és mintát is ad ki egyben. Én is nehezen válok most meg tőlük, de tudom hogy olyanok kapják akik értékelik a belefektetett munkámat.A szemüvegtok eredetileg zöld színű fonallal készül a minta alapján, de valahogy ez akadt a kezembe, végülis jó lett, bár így utólag nem ezzel hímezném.:)
    Kata fel fogom őket tölteni nem titok, holnap délután sort kerítek rá, csak ma már nem jut idő, mert megyek dolgozni:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klassz mindegyik, nekem a táska a kedvencem!Jó nagyon a színválasztása!Meg a mindta..meg úgy cakkli pakkli:D.Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Kosti! Te tudsz kötni? Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  11. Jaaaaj de szépek ezek mind mind külön csodák!!! Drága barátném megint varázskezű voltál!! A táskától külön elájultam!!

    VálaszTörlés
  12. Hihi én ezt inkább úgy tenném fel, hogy Kosti mi az a technika amit te nem tudsz?:)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Lányok! Nagyon sok önbizalmat kapok a visszajelzéseitek alapján, mert sokszor elbizonytalanodom, hogy vajon tetszeni fog e az illetőnek aki kapja. Mákocska nem nagyon tudok horgolni például, Abban viszont Te remek vagy. A táska egyébként nem nagy dolog, de a fonal tényleg jó választás volt, mint színben, mint mintában. Nagyon egyszerű elkészíteni, mintha gyerekmellényt kötnél csak nem kell végigcsinálni :) Összevarrod, bélés és fogantyú ennyi :) Igen Unyi nagyon szeretek kötni :) is.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek!!! Mindegyik tetszik, de a táska a kedvencem!!Tök jó a fül!!!

    VálaszTörlés
  15. SZia! Ez a falikep is nagyon elegans, jo megoldas a festesed is!Olyan igazi magyar minta!!!!! Gratulalok-de csodasok a kis taskak is ...mindegyikre csillagos 10-est adok!!!!
    Ha megkerlek nem kuldod at a mintat.Olyan nepmuveszeti stilusban, lenvaszonra piros himzofanalal en is szivesen levarrnam.....megteszed? Koszonom elore is.
    mer2enator@gmail.com az e-mailkem.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon köszönöm kedves szavaitokat, és átküldöm a mintát.:)

    VálaszTörlés