2010. január 30., szombat

Egy újabb Banner- Renato Parolin mintarészlettel!




Kedves LÁnyok!
Egy újabb bannerrel gazdagodtam, természetesen ajándék lesz, de nagyon bizonytalan vagyok vele kapcsolatban. Ez egy Renato Parolin minta részlete, hímzővászonra készítettem 3 féle Dmc fonallal, és haláli apró X -el amit egyébként ritkán szoktam alkalmazni. A minta tetszik, de bizonytalan vagyok a végső stádiumát illetően. Végül is ügyesebben is összevarrhattam volna- hát ennyire telik a tudományomból. Szerintetek mennyire rontottam el ezzel a hímzést? Görbe is lett meg mittomén :(

14 megjegyzés:

  1. bbelinda látszik a szöveg amit írtam? nagyon elbizonytalanodtam....

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egyáltalán nincs elrontva. Nekem tetszik, szép. Hihi, ugyanilyen szövet volt a Petra ágyán is. :)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok. Nagyon szep s olyan elegans egyedi,
    A munka magaert beszel!

    VálaszTörlés
  4. Elszállt a hozzászólásom :-( Tömören: nagyon tetszik és valóban egyedi!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, nincs ez elrontva...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm Lányok!! Igazán rendes tőletek a megerősítés, remélem majd az is így gondolja aki kapja :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, néztem-néztem, s csak a gyönyörű hímzést láttam, szép meleg színekkel :) utána ha direktbe néztem a varrást, láttam csak amit írtál. Nem rossz szerintem, mert nagyon árad belőle a kézimunka varázsa. Aludj egyet, s add át, biztos nagy örömet okozol vele, le merem fogadni!!

    VálaszTörlés
  8. szépek ezek a színváltós minták! Ki kapja? remélem megbecsüli:)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű lett :)

    Nem tudom, szerinted, hol görbe, de ha akarsz igazán görbét látni, látnod kéne az én varrományaimat

    VálaszTörlés
  10. Nekem nagyon tetszik!!! :)
    Szerintem, örülhet bárki, hogy ilyen szép ajándékot kap!

    VálaszTörlés
  11. Csodásak a színei és az összeállítás is szuper drága barátném!! Ezt a mintát nem is ismertem!! :-)

    VálaszTörlés
  12. Hancusom ez is Renato Parolin minta, de a mintának is egy részlete, mert nagyon hosszú lett volna. Az unokanővérem kapja, remélem tetszeni fog neki, az étkezőjükben a fal üres, és oda gondoltam....a varrások hát igen görbe itt ott, 3 féle dmc-vel hímeztem, az egyik melírozott persze :), de remélem varrás terén is fejlődök majd. Köszönöm a hozzászólásaitokat. :)

    VálaszTörlés