2010. január 9., szombat

Hancus kosárkája!




Bár karácsonyra készült, mégis most adtam át Hancusomnak a Karácsonyi ajándékát, mert még nem volt akkor teljesen kész.Most az egyszer részleteiben is lefotóztam. A minta szintén Renato Parolin minta, de ezt kivételesen egy fotóról varrtam, amit Mákocskának köszönhetően sikerült felnagyítani. Sajnos az igazi minta nincs meg, csak a fotó, így ha valaki kedvet kapna hozzá, csak azt tudom felajánlani. :) Remélem Hancusom hasznát fogja venni, és elnyerte tetszését.JÓ sok dolgot elnyel ez a kis kosárka, én kipróbáltam....

15 megjegyzés:

  1. hűűűű... nekem nagyon tetszik!:DDD

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép ajándék, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. EJHA! Nagyon szép ajándék, és a minta is szép.

    VálaszTörlés
  4. Drága BARÁTNÉM!!! :-)) Most akartam feltenni a képeket, hogy vadul eldicsekedjek a lányoknak, de " sajnos" :-) megelőztél!!! Annyira hihetetlenül csodaszép és pont az én csajszis ízlésemnek megfelelő, annyira megy az otthonomhoz és látszik rajta, hogy ezernyi szeretet van beledolgozva!! Soha nem kaptam és nem hímeztem még melírozott fonallal és nem is gondoltam, hogy a valóságban ennyire ütős ahogy kinéz!! Szóval egész Pécstől-Kaposvárig a kocsiban ezen gyönyörködtem és úúúúúgy örültem, azért valld be jól meg is ölelgettelek érte Pécsen!!! :-D :-D NAGYON KÖSZÖNÖM ezt a GYÖNYÖRŰSÉGET és boldog vagyok, hogy a barátnőd lehetek!!! Puszillak!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lányok köszönöm szavaitokat, jólesnek komolyan!
    Hancusom, a képek már rég fent voltak, csak a fórumot kellett megnyitnom, így hamarabb végeztem vele. Nagyon örülök, hogy elnyerte tetszésed ez a kis kosárka, és hogy ennyire örültél neki, erre meg végkép nem számítottam. Használd egészséggel, és leld benne örömöd, olyan Hancusos lett...:)

    VálaszTörlés
  6. Ez csodaszép lett! Tényleg csajos!! Nagyon szép fonalat válaszottál, és a minta is nagyon jó!!! Ráadásul remek ötletet adtál, mert kaptam még névnapomra a zuramtól ilyen kis vessző izébe virágot, ami 2 nap alatt kipurcant és nagyon sajnáltam. Ő meg azt, hogy még külön kaspóra is költött :)))) Most majd valamikor elnyeri "méltó büntetését". Talán húsvéti dekoráció lesz belőle. :)

    VálaszTörlés
  7. Ennek nagyon örülök Kata, csak bátran és mutasd meg majd mit alkottál belőle :)

    VálaszTörlés
  8. jajjj hogy irigykedem !!! Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés