2011. április 16., szombat

Megválok két képemtől!

Az elmúlt napokban azon gondolkodtam, hogy két kép ami a falamat díszíti mennyire nem illik a lakásom hangulatához. Mivel eredetileg sem magamnak készítettem őket, hanem az exemnek, így nem is igazán az én stílusom ez a két kép. Két mandaláról van szó. Egy bordó-sárga illetve egy kék színkombinációsról. Az egyik neve a "Harmónia"a másik neve a " Kapcsolatok" mandalája. A helyükre teljesen mást terveztem. Így úgy gondoltam ezeket eladnám. Mivel máshol is közzétettem már, így gondoltam itt is megteszem, hátha érdekel valakit ez a két kép, és pont beleillene a lakásdekorációi közé. Hímzést még sohasem adtam el...ez az első. A kép ára darabonkét 4900 ft. Ez volt az anyagköltség nagyjából, mert ugye be is van keretezve. A képeket mellékelem.
És itt a másik: remélem sikerül behelyezni.Szóval ha bárkit érdekelne, csak nyugodtan kérdezzen itt vagy privátban. Köszönöm, hogy elolvastatok.

10 megjegyzés:

  1. No mi a szösz ... Gratulálok az elhatározásodhoz! Nem fog hiányozni ???? Csibém , próbáltad már Pécsen a király utcában eladni ? Van egy kézműves bolt. Vidd be, és bátran kérj érte többet !!! Nagyon szépek és rengeteg munka van benne !

    VálaszTörlés
  2. Hiányozni nem fog, mivel nem is a stílusom, és nem is nekem készűlt elvileg. Egyébként meg felesleges is ragaszkodni fizikai tárgyakhoz, én már régóta nem teszem, mert rájöttem nem a birtoklásuk fog örömet okozni....:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyim azt mondta, " lányom semmihez , ne ragaszkodj, mert ha kitör a háború csak egy bőröndnyi motyót vihetsz magaddal. Az Úr elé, meg csak a pucér seggedet :) "

    VálaszTörlés
  4. Piszok vagyok, de örülök, h megválsz tőlük, valahogy mindig bökték a szemem... De most megnyugodtam, h nem a Te gondolatvilágod:) Már csak a Buddhától kell búcsút venned, bár az el sem készült... Bocsi!

    VálaszTörlés
  5. :DDDD Márti nem téged láttunk kb 2 hete az árkádban ? Gyuri azt mondta látott egy hölgyeményt és furán nézett bennünket és azt is mondta, nálunk voltál a nyáron az az aki nálunk volt a nyáron és Márti ...

    VálaszTörlés
  6. Milyen jó megfigyelő!!!! Vizsgázni mentem,és a velem szembejövő sálat vizuáltam. Amikor mellém ért, még nem is állt össze a kép, hanem csak miután elvágtattam , akkor esett le, h Ti voltatok, csak megváltozott a hajad színe, és a frizura:) Mire beértem a KözigHivatalba, akkor vált bennem teljesen bizonyossá:) Mit ne mondjak, jó megfigyelő a férjed, legalábbis az enyémből indulok ki:)

    VálaszTörlés
  7. tudod portré fető:))) ( munkahelyi kötelesség :) ) ... no meg a szép nőőők , ugyi ....

    VálaszTörlés
  8. Hát Márti jól bökte a szemed, valóban nem én vagyok, de szivesen csináltam, valahogy inkább a virágok és az emberek vonzanak mint az ilyen fajta képek. No jól kitárgyaltátok itt a dolgokat, örülök Nektek. Puszi Mindenkinek

    VálaszTörlés
  9. Valóban Katám én is úgy gondolom, ahogy a nagyid...igaza van

    VálaszTörlés
  10. soryyy :)))) Mintha csak a karácsonyi talin csacsognánk , megint ( Nálad ... )

    VálaszTörlés