2011. április 13., szerda

Amikor az alkotás lelki terápiává változik!




Ígéretemhez híven elkészítettem ezt a mappát, ami leginkább ötletelés jogcímén jött létre. Ahogy írtam is az előzőekben én egyenesen lelki terápián estem át ezen dolgok alkotása közben. Ezek spontán alkotások. Érdekes volt megélni, hogy amikor még nekiálltam egy egy darabnak, fogalmam sem volt arról hogy milyen lesz készen, csak vázlatok voltak a fejemben. Majd ahogy jöttek az anyagok a kezem ügyébe úgy alakultak ezek a dolgok. Szóval leginkább inspiráció és ötletek valamint egy kis impulzusként (hogy merjetek belevágni szabásba varrásba) jött létre ez a mappa. Amint látjátok elég vegyes a felhozatal van itt minden, gondoltam megosztom veletek, hátha hasznos lehet valaki számára. Szóval ennyit a lelki terápiáról, és fejlődésről, nekem jót tett, hogy egy kicsit kiadtam magamból :) jó nézelődést :)
Ja és kész lettem Halloween kisasszonnyal, végleges táska formát még nem öltött de be van applikálva a hímzés :)

17 megjegyzés:

  1. Hát kedves Timi,hű,meg hú,meg azta!Érdekes-szép dolgokat készítettél,és jó sokat,remélem a lelked rendbe jött,ezek a művek szépségükkel azt tükrözik ám;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm Emő, ez igazán elismerő. Igen maximálisan a helyére kerültek a dolgok, és a lelkem rendbe jött, hála nekik.:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűeket terápiáztál! :))) De ez a kedvenc!

    VálaszTörlés
  4. Sok szépséget alkottál,gratula!!

    VálaszTörlés
  5. Csak ámulok és bámulok! Nagyon szépeket alkottál!

    VálaszTörlés
  6. Én is ámulok, bámulok, fantasztikus vagy!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Drága Barátosném!! Nem semmi mennyiségű holmit kreáltál ennyi piciny idő alatt!! Nem is tudom hol kezdjem a dícséretem! A Halloween tündér nagyon csodás lett, a mappák szuperek, ámultam a gyűrűpárnák változatos szépségén, szuper a táska is!! Olyan kis kreatív vagy és ha ez még terápiás is volt, akkor nagy hasznú dolgok lettek ezek a csudiságok!!!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Lányok, hát köszönöm. Nekem nagyon jót tett, mintha kieresztettem volna a gőzt, de még van azért bennem több minden, csak idő kérdése, mert az viszont sosincs elég. Örülök, hogy megoszthattam veletek. Szóval ha valamelyikőtök férjhez menne, vagy kell kreálni ilyesmit, van néhány használható alapötlet itt :)Mégegyszer köszönöm Nektek, nagyon jólesnek elismerő szavaitok...

    VálaszTörlés
  9. látod Unyi mindent felhasználok, még a Te favirágodat is és a szalagot észre sem vetted?

    VálaszTörlés
  10. Jajj de baba lett olyan kis Kostit darab :)

    VálaszTörlés
  11. Kosti drága ! Mindig is talpra álló, kemény leányzónak ismertelek! Fantasztikusak az alkotásaid ! ( mint mindíg ). Vannak akik alkoholba menekülnek a problémák elől Te viszont az alkotásaidon keresztül regenerálódsz ! Szerintem mindahányan akik a barátaid vagyunk , valahol ismerjük ezt az érzést amin átmehettél ez idő tájt. Most egy vallomás következik ... emlékszel erre a képre ? http://csicsikati.multiply.com/photos/album/221/221#photo=1 anno azért választottam ezt a mintát, mert úgy éreztem belehímzem a keserűségem , fájdalmam és így megszabadulok tőlük ... hidd el használt ;-)

    VálaszTörlés
  12. Drága Katám, köszönöm szépen szavaidat, nagyon jólesnek....nem is gondoltam volna, hogy ez a kép amit hímeztél, így készült, hisz olyan jó lett, de lehet hogy pont ez miatt, mert kiadtál magadból mindent. Most már én is jobban vagyok :)

    VálaszTörlés