2011. március 17., csütörtök

Halloween fairy készen! :)




Elérte végleges formáját a hölgy. Bár még a teljes táska nincs kész, de már beleaplikátam a hímzést a táska elejébe. Íme ilyen lett, kissé módosítva, mert ugye miniben készült, és hát annyi gyöngyöt nem bír el ebben az esetben a minta. Remélem aki kapja örülni fog neki :)

Az alábbi mintát az unokahugom választotta, bár nem tudta miért is faggattam ennyire, majd remélem jól meglepődik. A fényképeken látható stádiumnál már rég túlhaladtam, igazán már a célegyenesben tart a dolog. A tök és a hold van vissza, és persze a rakat gyöngy és a kontúrozás. Mivel táskára szánom a mintát, ezrét természetesen bolhányi X-el öltögettem eme csodálatos lánykát. Gyönyörűek a színei, és a sok csillogó fonal is, kár, hogy a képek nem adják vissza. Megígérem ha szerzek fényképezőgépet a végeredmény is megmutatom. Alkotói hónapjaimat élem, részben a befelé fordulás jegyében, amikor sok kudarc után az ember visszatér önmagához hogy megerősítse lelkét. Nekem a hímzés és a varrás táplálja a hiányokat, és ez jó, hogy van ami segít.
Tervezem egy olyan mappa megalkotását itt az oldalamon, ahol a spontán alkotásaimat láthatjátok. Remélem inspiratív és ötletelős lesz mindenki számára. Gondoltam megosztom majd, hátha kedvet kaptok vagy csak ötletként egy két mozzanat is segít a saját munkátok végeredményében. Hát ennyi voltam, jó bőlére eresztve :)

8 megjegyzés:

  1. Jaj dejóó :) mutasd persze! De ez mekkora buli hogy nem esett le neki, miért is kérdezed :))

    VálaszTörlés
  2. :) hát igen, szerintem nem sejti, csak annyit mondott, hogy hát nem kell azt hímeznem ami neki tetszik, hímezzem amit akarok :) kis naív

    VálaszTörlés
  3. Ez kedves,Timikém hímezz szépen!A befelé fordulás ami az alkotásban nyilvánul meg csakis jó lehet,fejet fel,a kudarcokon lépj túl és előre tekints,a megoldáson gondolgozz;-)
    A mappát pedig tedd csak fel ha lesz fotómasinád,várom;-)

    VálaszTörlés
  4. Szep.:)Es irasoddal eszembe jutott valami...Nem tudom lesz e erom megvalositani...Meglatjuk.:)

    VálaszTörlés
  5. Mindenképp meglesz,és köszönöm Emő igyekszem túllépni dolgokon, remélem eljön még az én időm is. Az is szuper, ha csak elindul egy gondolat...igaz Betti:D ebből lesznek a nagy dolgok

    VálaszTörlés
  6. De jó!!! Én is kivarrtam trick or treat fairy-t és nagyon szerettem. Kíváncsi vagyok a tiédre, biztos visszanézek még hozzád! :)

    VálaszTörlés
  7. DE jó...ugye milyen jó varrni, nekem is ez a véleményem, mindenképp jövök a kész művel :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj de szépen haladsz barátném!! El lesz ájulva tőle, az tuti!!!

    VálaszTörlés