2010. május 9., vasárnap

Közvéleménykutatás! Nyári tali Pécsen!

Kedves Lányok!
Arra gondoltam, hogy végzek egy előzetes közvéleménykutatást itt a multin arról, hogy lenne e kedvetek ezen a nyáron valamikor részt venni egy pécsi találkozón. Szívesen megszervezném ha valóban lenne rá igény. Mivel a június már nagyon közel van és még iskolaidőszak van bőven ezért a következő két nyári hónap jöhet szóba. Kélek benneteket írjatok véleményt és azt hogy melyik hónap lenne kézenfekvőbb.  Pécsen ezen a nyáron rengeteg rendezvény kerül megszervezésre így nem csak a találkozó miatt érdemes ellátogatni városunkba, de egyéb más programok is beiktathatók lehetnek a családok számára mint aktív kikapcsolódás pihenés jogcímén. A város is nagyon megszépült, és sok újdonságot lehet fel lelni. Kérlek benneteket írjatok minél többen, és ha van kérdésetek, véleményetek, javaslatotok mindet-mindet várom ide ebbe a blogba. Nagyon köszönöm hogy elolvastatok. Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket. Nagyon jó lenne találkozni :)

25 megjegyzés:

  1. Szia :) én érdeklődésemet felkeltette, amúgy is megyünk majd júl. vagy aug. hónapban Katiékhoz. De nincs pontos dátum még...

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd! Van egy nayon jó cimborám, már 1000 éve készülünk. NÁlunk sajnos a nyár kilőve :((((

    VálaszTörlés
  3. Uhh de kár Kata, de remélem azért lejöttök :) Melyik hónap lenne jobb nektek Raefd?

    VálaszTörlés
  4. Engem is érdekel természetesen. Csak időpontot nem merek még mondani, mert a nyaralás is a párom melójától függ, és még arra sem kaptam választ... :(

    VálaszTörlés
  5. Köszi Kosti amiért elindítottad a blogot !

    VálaszTörlés
  6. de jó ötlet!! Izgalmasnak hangzik!!! :))

    VálaszTörlés
  7. Hogy melyik hónap a "jobb", azt nem tudom. Nyaralás nincs tervezve, esküvőnk van 06.26-án, nászút egyenlőre nincs. Ezért írtam a júliust, augusztust :)

    VálaszTörlés
  8. dettó júlis augusztus ami nyerő nálam is :)

    VálaszTörlés
  9. Beszéltem Lillával,akivel a múltkori talin is voltam,azt írta mehetek Pécsre :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem július 30-aug.14-ig nyaralás miatt nem jó, de amúgy aaaaakkkaarrroookkk talizni mindenkivel!! Alig várom!! :-))

    VálaszTörlés
  11. Van egy fickó, akivel összeismertettek a kiállításon. Esetleg őt is elhívhatnám? Szimpatikus fószer, és ott van varrós/hímzős témában. :D
    Sok netes dolga nincs fenn, de itt van egy kicsi mutatóba belőle: http://ganesa.678.hu/
    Ha megnézitek a Picasa mappámat a kiállításról, találtok fenn a képeiből. Pl az a Klimt hímzős, patchwork-ös gyönyörűség!! :) (Válóczi Károlyt kell keresni a képek sarkában)

    Szóval szólhatok neki?

    VálaszTörlés
  12. Ja, a június még nekem is zsúfolt.

    Meg még az is eszembe jutott, hogy csinálhatnánk megint egy kis tombolát. De nem csak "bolti" tárgyakkal, hanem mondjuk mindenki csinálhatna valami apróságot, ami nem vesz el túl sok időt elfoglat életéből, mint pl egy ollóőr, vagy egy biscornu, vagy egy tűtartó, esetleg egy apróbb kép, sk keretezéssel, stb...
    Mit szóltok? :)

    VálaszTörlés
  13. ok Kalácska ez jó ötlet ! Szerintem mindenki jöhet a x avyagy / hímzős, varrós :)

    VálaszTörlés
  14. Csak így tovább lányok egyre jobban sziporkáztok :) örülök, hogy ilyen jól alakulunk. Úgy néz ki talán az augusztus lenne kézenfekvőbb? Mondjuk én is arra szavaznék, mert a júliusom elég zsúfolt, de alkalmazkodom. Társulok az ötletekhez :)

    VálaszTörlés
  15. No,nagy a hallgatás !!! Kosti túl vagyok az írásbelin ,egyre lelkesebben várom ,hogy hogy alakul majd a nyári talink. Szóval szeretném ,ha mindenkinek megfelel a mi kertünkben ,otthonunkban tartani. Hely van bőven mindenki hozza csak a bemutatásra szánt gyönyörű alkotásait !!!

    VálaszTörlés
  16. Ennek több okból is örülök. Egyrészt, mert a karácsonyiról lemaradtam, másrészt, mert gondolom nem lesz parkoló gondom. :D
    A Karesz egyből rávágta, hogy szívesen jön, úgyhogy akkor rá is számítsatok.

    VálaszTörlés
  17. Ez nagyon remek lányok, csak Kata akkor egy jó kis térképet össze kéne hozni a Lányoknak. Azt hiszem mi nagyjából odatalálunk, de azért várjuk a többiek véleményét is.

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok Lányok!
    Jó lenne lassan beszélnünk a tali időpontjárol, hogy akkor kinek mikor is lenne jó. Most már nagyjából mindenki tudja hogy megy e nyaralni és hogy mikor, mert ehhez igazíthatnánk ezeket a dolgokat. Jelentkezzetek. Puszi Mindenkinek

    VálaszTörlés
  19. Helyesen szólsz Kosti. Valóban egyeztetthetnénk kinek mikor alkalmas !

    VálaszTörlés
  20. Hali,
    én augusztus 13-22-ig nem leszek, szóval valamikor máskor...

    VálaszTörlés
  21. Akkor talán augusztus utolsó napjai lennének a legjobbak, abból kéne választani, talán akkorára már mindenki visszaér a nyaralásból. :)

    VálaszTörlés
  22. nekem is az augusztus utolsó napjai jók lennének

    VálaszTörlés