2010. május 9., vasárnap

Segítsetek lányok! Hangszer mintát keresek (kűrt) !

Kedves lányok!
Ismét a segítségetek kérném. Egy kedves barátom diplomaosztója lesz két hét múlva és meg lettem hívva. Nem tudtam eldönteni hogy mit tegyek,de mivel nagyon tiszteli a hímzés iránti szenvedélyemet, (nagyon tetszik neki) eldöntöttem hogy megpróbálom a lehetetlent és összehozok neki egy ajándékot. Ő zenész és kürtön játszik. Olyan mintát keresek ami esetleg hasonlít erre a hangszerre vagy ha van valamilyen ötletetek hogyan tudnék kivitelezni egyet, akkor azt nagyon megköszönném. Szerintetek kép által milyen programban lehet átkonvertálni mintává egy fotót. KÉrlek segítsetek, mert nélkületek elveszek. Előre is köszönöm. :)

7 megjegyzés:

  1. Sajnos ilyen hangszerem nincs, de ha egy violinkulcsos minta megteszi, felteszem neked!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, de azt hiszem olyasmi van nekem is meg néhány billentyűs hangszer, de azt hiszem most hogy így gondolkodtam rajta, lehet hogy az átkonvertálás lenne a jobb megoldás ebben az estben. Nagyon köszönöm a felajánlást :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem valahol van, még ma előkeresem és feltöltöm neked!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Polly nagyon szépen köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  5. Végül megoldódott a helyzet? A konvertálós kép túl nagy falat lenne, nem?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Lyneth az biztos nagy falat lenne, így maradok ennél az egyszerűbbnél, már választottam is Polly küldött egy szépet. Még egyszer köszönöm nektek a sok segítséget. :)

    VálaszTörlés