2010. április 25., vasárnap

Kedves Lányok a segítségeteket kérném!

Kedves Lányok!
Egy nagy problémával találtam szemben magam, és ki mástól is kérhetnék bármilyen tanácsot, mint tőletek, ki ennek a témának a legnagyobb szakértői vagytok.Az a nagy helyzet, hogy elkezdtem hímezni ezt a Vervaco Bagoly mintáját, és képzeljétek az egyik fonalat sem megvenni nem tudtam de még megrendelni sem,mert itt a boltban nálunk még nem is hallottak erről a kódról és színről, a neten rákerestem egyenlőre sikertelenül. Ha valaki tudna segíteni ebben azt megköszönném. Az biztos hogy valamilyen szűrke színt keresünk, de nem tudom milyen kivitelben. Lehet hogy fémszálas vagy szatén, de azok között sem találtam ezt a kódot. Kérlek segítsetek, mert nem tudom hogy fejezem be ezt a képet. Nagyon köszönöm mindenkinek. A kód amit keresek a 716 szín, de lehet hogy rosszúl értelmezem a mintát?

11 megjegyzés:

  1. Én sem találom most. De holnap megnézem az eredeti színkártyát.

    VálaszTörlés
  2. sztem 416-os szürke, de meg kell keresnem a mintát

    VálaszTörlés
  3. Találtam egy mintát, ott a 16-os sorszámmal 762 van

    VálaszTörlés
  4. Sőt! Ugynannak a kézírásnak is tűnik. Szerintem utóbb változtatott a kódon. Összehasonlítottam, a többi ugyanaz. Csak ez a 762-es

    VálaszTörlés
  5. xsd fájlformátumban 762-es szerepel a mintában

    VálaszTörlés
  6. Aha, "eszondom" én is. :)))) Én jpg-set találtam ugyanezzel a kézírással. Csak ez a z egy szám tér el tőle.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok lányok, nagyon köszönöm a fáradozásotokat, akkor ezek szerint 762 a színkód. Nagyon köszönöm, meg is veszem délután ha lesz rá időm. Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Igazán nincs mit.
    Pillével itt ketten jól megszakértettük a dolgot az éccaka közepén :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm Polly, nem is tudom mi lenne velem nélkületek :)

    VálaszTörlés