2011. február 23., szerda

Babköszöntő készen!




Bár a fotók nem a legjobbak, de talán látható a végeredmény. Ezt a babaköszöntőt az unokatesóm kisfiának készítettem, aki tavaly született. A projectet, még tavaly novemberben kezdtem, aztán a karácsonyi ajándékok miatt le kellett tegyem, mostanra elkészültem vele, nagy nagy örömömre. Itt még vasalatlanul láthatjátok, de nemsokára megkapja végső formáját. Remélem örömmel fogadják majd. Az átadásra sajnos áprilisig várnom kell, mert csak akkor utazom haza. A felirat is ukrán nyelven készült a Makszim név lett belehímezve.....:) Hurrá, tök örülök :)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, gratulálok! Jó munkához idő kell :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos ez egy kicsit elhúzódott a farsang miatt, de sebaj meglett, nagyon köszönöm Kata :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!! Imádom e képet, csodaszép, nagyon ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  4. Biztos nagyon fognak neki örülni,csodás munka!

    VálaszTörlés
  5. Szépséges lett és nagyon fognak neki örülni ;-)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de édes lett!!! Nagyon fognak neki örülni!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon meghitt :) És szép munka. Ezen látni a legjobban . Makacsiomnek hívják a babát ???

    VálaszTörlés
  8. Azt látom,hogy Maximnak hívják az úriembert,de a dátum mellett nem tudom elolvasni.A kép szép lett nagyon!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szep.:)Ezt a kepet meg nem lattam kivarrva.:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett a babaköszöntőd!Szeretem ezeket a típusú barna árnyalatokból álló képeket!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm lányok, nagyon izgulok, hogy tetszeni fog e, Emő a dátum 2010. 08.19, és valóban Makszimnak hívják :) Igen ez a második ilyen jellegű babaköszöntőm, azt hiszem még egy ilyet mostanában nem szeretnék. LEgközelebb nyáron kell babaköszöntőt gyártanom, és remélem még egyet ősszel. :)

    VálaszTörlés
  12. Beautifull!!!! Send me scheme please emlut@wp.pl

    VálaszTörlés
  13. Jajj Kosti de jó lenne ,ha már saját babának kellene ilyesmit kreálni ,addig én babáznék Nálad ;)

    VálaszTörlés
  14. valóban jó lenne Katám, hidd el én is várom már a napot......addig marad ez, sajos másnak alkotni :(

    VálaszTörlés