2010. június 13., vasárnap

Keretben a Baglyom!




Végre kész lettem a tanárnőmnek szánt bagollyal. Megszenvedtem a rengeteg színváltást, de azt hiszem a látvány és a végeredmény kárpótolt a sok szenvedésért. Azt hittem sosem leszek kész vele, de íme tegnap este keretbe helyeztem. Remélem jól választottam a keretet illetően. Nem akartam szürke keretet, mert túl rideg lett volna a kép. Holnap adom át, remélem tetszeni fog az illetőnek. :) A képek nem lettek túl jók, sosem adják vissza az eredetit, de hát ez van...:)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, Timi!! :)
    Biztosan fog tetszeni, szerintem jól választottál.

    VálaszTörlés
  2. Beautiful work, greetings from Mexico!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm Hesztia, és a mintát is mert tőled származik :)
    Thank you Badtzee, I am send greetings for you in Hungary.I am glad that you looked in

    VálaszTörlés
  4. :)) Örülök, hogy ilyen jó lett és elégedett vagy vele, én is belekezdtem egybe...Iiiimádom őket!! :D

    VálaszTörlés
  5. Szép munka!
    Igazán gyönyörű ezzel a kerettel, nagyon megy a szeméhez! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépe, nagyon igyekeztem :)

    VálaszTörlés
  7. Gyonyoru lett.:)Es nagyon jo a keret.Szinben,formaban is.:)

    VálaszTörlés
  8. Drága Kostim nagggyyyyyon szuper lett a keret! A bagoly is klassz!! Gratulálok!! Örülni fog neki aki kapja az tuti!! :-))

    VálaszTörlés
  9. Ez álomszép! Imádom a baglyokat!

    VálaszTörlés
  10. absolutely lovely. what a wonderful picture

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépen köszönöm LÁnyok, nekem ez nagyon sokat számít mit lát a hozzáértő szemetek, mert ez a mérce mégiscsak :)
    Thank you Malanda :)

    VálaszTörlés