2010. június 13., vasárnap

2010-es terveim!

Még sosem készítettem ilyen jellegű összegzést, hogy mit is szeretnék hímezni a közeljövőben, de most egyik este kiválogattam a szívemnek legkedvesebb mintáit. Bár nincs köztük mind amit szeretnék, de egyenlőre nekem ennyi is elég. Az nem valószínű, hogy tudom tartani a határidőt, hogy idén, de az biztos, hogy ők lesznek a soron következők. Van olyan köztük, ami nem a szivem csücske, csak fusztrál, hogy félbe van hagyva így úgy döntöttem befejezem. Szóval ők lennének :)

7 megjegyzés:

  1. Szépek ezek a tervek, nagyon!! Igencsak szívemnek kedves darabok, mindahány. :) Minden elismerésem a tied,Timi, hogy így is befejezed ezt a Buddhát...

    VálaszTörlés
  2. Jajj Hesztia,igen nekem is, a buddha pedig bizonytítás önmagmanak.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz tervek!! A párnák tuti találatok, buddhát nem minősítem, úgyis tudod!! ;-)) Én már sutba dobtam volna, úgyhogy a folytatása miatt az én elismerésem is bezsebelheted!! :-))

    VálaszTörlés
  4. Szuper tervek, nekem az első a bagoly, aztán az a nőci jobb alul, aztán mellette...és...és mind szép!

    VálaszTörlés
  5. Hát köszönöm Lányok, majd év végére kiderül mit tudok megvalósítani :)

    VálaszTörlés
  6. Buddhásat láttam élőben, fantasztikus! A Mirabilia és a NoraCorbet pedig a szívem csücske :)))

    VálaszTörlés
  7. Szép álmok.Kívánom mind valósulhasson meg!:))))))))

    VálaszTörlés