2009. december 12., szombat

Karácsonyi Ajándékozós Tali 2009 (Pécs)!!!!!!!!!




Most is,mint minden évben megtartottuk a Karácsonyi találkozónkat. Ebben az évben is volt angyalkánk aki nevet húzott - és ezáltal meglephettük ismét egymást alkotásainkkal. Íme a képek!!!!!!!
Az első néhány képen Hancus és Márti (Unyi) átveszik az általunk készített takarókat...Tovább... Kata átveszi ajándékát amit Lynett alias Violent készített neki...majd Unyitól megkapom én is az ajándékom...nagyon szép lett köszönöm neki még egyszer a csodás üzenőfalat....majd Márti miniajándéka Hancusnak, és végül Kiskalács Dóri ajándéka Mártinak....A többi ajándék sajna csomagolva maradt mivel nem jöttek el a húzottak és az ajándékozók...reméljük nemsokára megkapják ők is.

13 megjegyzés:

  1. Látszik rajtatok a boldogság :-) Szépek az ajándékok is :-)!

    VálaszTörlés
  2. NAgyon szépekata kaptatok/adtatok! Ügyes, összetartó kis csapat! Köszi a képeket, a kommentárt pedig külön!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen, csak az a kér,hogy kevesen voltunk, de sebaj, mert az ajándékok célba érnek majd.....

    VálaszTörlés
  4. Köszi a képeket!nagyon jó kis csapat!Kár, hogy a többiek nem tudtak elmenni!Szépek az ajándékok!

    VálaszTörlés
  5. nagyon szépek vagytok mind a ketten :)

    VálaszTörlés
  6. Kata köszönjük a lehetőséget, hogy megtarthattuk nálad a talit. Nagyon szép a házatok...és köszönjük, szerintem is jó lett. Puszi

    VálaszTörlés
  7. köszönet a gyorsaságért Kosti ! Tényleg nagyon klassz hogy már évek óta összetart a csapat.Nagyon sajnálom,hogy nem jött el mindenki .De remélem jövőre eljön mindenki HOZZÁNK megint ;)

    VálaszTörlés
  8. Kár,hogy nem pécsi vagyok;-)Kellemes lehetett,szépek az ajánékok!

    VálaszTörlés
  9. Isteni sütik voltak ( Unyikáé volt nálam a nyerő ) ! Kókuszos csokis finomság hmmmmm. Gyönyörű ajándékot kapott mindenki :)

    VálaszTörlés
  10. Na, ideérek végre én is!:o)) Mindjárt kúsznak fel az én képeim is.
    Jól éreztem magam én is Katiéknál, köszi nekik a kedves vendéű,glátást! Hű, Márti sütije tényleg isteni volt!
    Örülök, hogy találkozhattunk megint!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a sok szép fotót!!!
    És nagyon köszönöm az szépséges ajándékokat is, amiket csináltál nekem!!! Nagyon ügyesen megcsináltad azt a dobozt! :)
    Nézegetem, gyönyörködök... szóval nagyon teccik! :D

    VálaszTörlés
  12. Örülök, ha tetszik, mert nagyon izgultam miatta...:)

    VálaszTörlés