2009. december 13., vasárnap

Karácsonyi ajándékok - Dóri ajándéka, Edina Ajándéka!




Karácsony alkalmával idén Dóri (Kiskalács) angyalkája lehettem. Neki készítettem ezt a hímzőkosarat, aminek a tetejét én aplikáltam össze. A minta Renato Parolin egyik sorozatából van, mindezt melírozott fonallal készítettem. A belseje batikolt festés, úgy szintén a szatén szalagot is beletettem a festékbe, ami tök érdekes átmenetes lett mint a minta. Kár hogy nem fotóztam le, mielőtt nekiálltam a natúr kosarat. Elfelejtettem, de sebaj.A másik az egy szemüvegtok, ami szintén RP mintás, olyan kis vidám lett szerintem. Remélem Dóri használni fogja ezeket az eszközöket, nagy szeretettel készítettem neki.
Ezt a mappát folyamatosan bővíteni fogom, ahogy kézhez kapja mindenki az ajándékát. Mostanában sokat hímeztem, de még nem mutathatom meg őket.

13 megjegyzés:

  1. mennyivel jobb így nagyban látni .Nagyon szép lett !!!

    VálaszTörlés
  2. ha jövőre engem húznál akkor én is ilyent kérek ;)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó!Nagyon szép lett!!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Ez igen! Gratulálok, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok. Kata megígérhetem, ha téged húzlak tuti kapsz egy ilyet.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ötletes dolgokat találtál ki!

    VálaszTörlés
  7. Asszem elköltözöm Baranyába:-)))

    VálaszTörlés
  8. Drága kreatív Kosti barátném!! Az ajándékod csúcsszuper!! Szerintem abszolút eltaláltad Kiskalácsunk ízlését!! Tutira örömködött!!! Olvastam is, úgyhogy kár volt izgulnod!! :-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ugyes vagy es nagyon szepeket csinaltal!

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű!!! Nagyon ügyesen elkészítetted!
    Ezt én is kihímeztem csak pirossal és feketével és nászajándékba adtam:)

    VálaszTörlés
  11. Köszöm LÁnyok!
    Cili, téged pedig szeretettel várunk :)

    VálaszTörlés