2011. október 31., hétfő

Jelenleg ezen dolgozom....végre megszállt az ihlet




Anyósomnak nemsokára lesz a szülinapja, és eszembe jutott, hogy még neki sem álltam az ajándékának, pedig november 20 -án lesz. SZóval neki estem gyorsan és most jelenleg itt tartok. Nagyon szeretem ezt a mintát, viszonylag kevés színből áll és nagyon haladós. Ígérem mutatom majd a többi fokozatot is...azt hittem már sosem lesz ihletem mostanában és megutáltam a hímzést,de láss csodát csak a megfelelő minta kell hozzá :) Most épp még egy babküszöntőn nyüglődöm már hónapok óta és nem készül....

18 megjegyzés:

  1. jól fog kinézni a virág :) szépen haladsz vele :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lesz, hajrá, hajrá!!! Miért utáltad meg?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lesz ez a virág, alkalomhoz illő!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm lányok. Mindig adok a véleményetekre. Az anyósom virágőrült, így szinte biztos voltam abban, hogy valami ilyesmit kap.
    A babaköszöntő aranyos, csak gyakran kell színt váltani, és kezdem megutálni sajnos, de úgy is túlesem rajta, legalábbis remélem. Most igyekszem belehúzni....köszönöm lányok.:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik.
    Hasonló cipőben járunk: valahogy nekem sem volt ihletem mostanában, egyszerűen nem ment a hímzés. Így egy ideig leginkább csak a mintagyűjtőgető szenvedélyemnek hódoltam.

    VálaszTörlés
  6. Gyors vagy, ne izgulj, meglesz :) !!

    VálaszTörlés
  7. Jó ha jön az ihlet és tényleg szép az "ihleted" :-D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lesz,biztos tetszeni fog neki :)

    VálaszTörlés
  9. KÖszönöm lányok, rátok mindig számíthatok, ha megerősítés kell a választásomat illetően :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lesz! Jó, hogy visszajött a hímzőskedved, sajnos néha ránktör ilyen tűundor.

    VálaszTörlés
  11. Jól néz ki, igazán!! :):):):)

    VálaszTörlés
  12. a fránya tűundor, akkor ezek szerinte nem csak én szenvedek ettől, ez az év alig hozott termést elkészült dolgok terén, de még nincs vége az évnek.:)Köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Szerintem folytasd,kellemes minta.......de lemaradtam valamiről:Nem tudtam hogy férjnél vagy:-O

    VálaszTörlés
  14. Jajj dehogy vagyok férjnél, bocsánat hogy így írtam le,csak úgy jött spontán, bár ő is hasonlóan nyilatkozik rólam....:)

    VálaszTörlés
  15. igen, egy megfelelő minta sokat lendít a tűkön! :)))

    VálaszTörlés
  16. "Jajj dehogy vagyok férjnél, bocsánat hogy így írtam le,csak úgy jött spontán, bár ő is hasonlóan nyilatkozik rólam"

    Na, én is néztem, hogy sehol egy fotó, gyűrűpárna, izgalom, mesélés :D:D

    Szép pár vagytok :)

    VálaszTörlés
  17. Én is babaköszöntőn nyűglődöm... kettőn ugye... talán karácsonyra. :)

    VálaszTörlés
  18. Köszönjük Dia. ...Akkor nem csak én szenvedem babaköszöntővel, jó tudni, hogy más is így van ezzel, nem én vagyok beteg :)

    VálaszTörlés