2010. július 21., szerda

Egy bosszús nap végeredménye....nem találom a hibát! Valakinek van ötlete?

Kedves LÁnyok! Úgy éreztem muszáj leírnom, mert egyszerűen nem értem ezt az egész dolgot. Az imádott varrógépem megbetegedett, én pedig sajnos nem találom az okát. Ma egész délelőtt azzal foglalatoskodtam, hogy rájöjjek mi lehet a probléma ami miatt nem varr megfelelően, de sajnos nem találtam rá a probléma okára. Már az utóbbi időben voltak vele gondok, de mára teljesen megadta magát. Nekiálltam: szétszereltem, kitisztítottam a porcicáktól, megnéztem nem lazult e ki valami, de nem találtam semmit, és nem tudom mi lehet vele. El vagyok teljesen keseredve. A hiba lényege, hogy az alsó szálat rettentően hurkolja és összehúzza a felső viszont nagyon szoros. Mindent kipróbáltam engedtem a felső szálat, szorosabbra hagytam mindent végigpróbáltam amit lehetett.Ennyire nem lehetek amatőr vagy mégis? Ismerem a gépem, mert tudom hogy hogy varrt régen, de most tuti valami elállítódott és nem találom hogy mi. Teljes kétségbeesés. NEM tudom meggyógyítani. Ott ültem csüggetten előtte és néztem szegényt és fogalmam sincs mi lehet vele. Felhívtam a szervízt azt mondták 5000 ft ba kerül a szervízelése, ha nincs törött alkatrész amit ki kell cserélni. Ebben annyi van benne, hogy kitisztítják és átnézik, de ha még gond van vele, akkor azt hozzá kell számolni. Elkeseredtem még jobban. Nem bízom a szervízekben, mert még azt is kicserélik ami jó rajta csakhogy az ügyfél minél többet fizessen, vagy ki sem cserélik csak ráírják, hogy csere volt. Nem akarom ezt, meg mi az hogy ennyi pénzt elkérnek azért hogy egyáltalán megnézik, és ha csak 5 percnyi munka van vele. Basszus én 5000 ft egy egész napon át dolgozom 12 órát!!!!!!! és nem 5 percet vagy max fél órát. Nem bízom és kész.
Van valami ötletetek mi lehet a gond? Lehet hogy valamelyikőtök ír olyat ami nekem eszembe sem jutott megnézni, ha van ötletetek lányok segítsetek. Nem tudom mi a fene van. Pécsi lányok ha olvassátok esetleg nincs olyan ismerősötök aki netán ért az ilyen szerkezetekhez? Inkább neki fizetnék mint egy szervíznek....Előre is köszönöm nektek. Egy végelkeseredett hímzőtársatok voltam!!!!!!!

15 megjegyzés:

  1. Szia. Holnap megkérdezem egy ismerősömet, aki az enyémet szervizeli! Egyébként pont ezt csinálta tegnap nekem is! Sajnos mondta anno a Gábor, hogy mi van ilyenkor, de sajnos szita az agyam..... no majd megkérdezem. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm előre is, rendes tőled:)

    VálaszTörlés
  3. De az alsó szál orsó tartót is nézted? Mármint annak azt a pici csavarját?

    VálaszTörlés
  4. Igen egyszer nekem Cili mondta hogy az alsó orsó csavarját húzzam meg, vagy engedjem ki és azzal játsszak.

    VálaszTörlés
  5. orsó csavar meghúzás,és olaj.Csodákat tehet;-)Nekem volt ilyen,és ettől helyrejött!

    VálaszTörlés
  6. Nekem sokszor nem fogadja el ugyanazon cérnából az alsó szálat, azaz másik cérnát kell orsóznom :s:s

    Az orsó tartóján lévő kis csavart nagyon óvatosan apránként tekerd :)
    (fú de utálom kibontani az ilyen gubancolódásokat :s)

    Drukkolok! :))

    VálaszTörlés
  7. Timi,ha nem laknál olyan messze, tudnék neked ajánlani szerelőt, épp tegnapelőtt volt nálam. Házhoz jött, beállította (más baja nem volt, de időnként be kell állítani), és 2500-at kért. Én ebben a pasiban még nem csalódtam, csak hát ő Fóton lakik...

    VálaszTörlés
  8. Szia

    Megkérdeztem a műszerész ismerősöm. Két színű cérnát kell befűzni, alulra egyik színt, felülre a másik színt, így varráskor rögtön kiderül melyik oldalon: alul vagy felül van a hiba! Valószínű a felső szállal van gond, a szál feszítővel! Azt kellene kicsit állítgatni, vagy lehetséges, hogy kis szösz ment közé, így nem feszít. Hát ennyi láthatatlanba. :)
    Próbálkozok én is.

    VálaszTörlés
  9. Az ötletekkel én is egyet értek,de inkább hagyd most békén pihenni.
    Igyál egy teát és hallgass meg valami jó zenét.Mire ez megtörténik talán meg nyugszol és újra átgondolva egyből rá jössz a hiba okára és meg tudod javítani,ha mégsem, akkor műszerészt kell hívni hozzá.
    Nállam be szokott válni,mert úgy fel idegesítwem magam a dolgon,hogy pont azt nem veszem észre ami majd kiszúrja a szemem.:))))))))
    A mérgem is elmúlik és a varrógép is jól muzsikál utána:)))))

    VálaszTörlés
  10. Ja... banális dolog... de volt már olyan nekem, hogy az volt a baja, hogy tompa volt benne a tű...

    VálaszTörlés
  11. Nagyon köszönöm a segítségeteket, meg fogom nézni és kipróbálom ezeket a tanácsokat. Jelzem hogy hova jutottam. Addig is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Képzeljétek jöttem elmondani, hogy megszereltem ma a varrógépem, orsóprobléma volt. Ha nem mondjátok nekem eszembe sem jutott volna, ÖRÖK HÁLA ÉRTE. Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!MEGSPÓROLTATOK NEKEM EGY SZERVIZT!!!!!!! NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM. És most nagyon boldog vagyok! :D:D:D:Dhurrá

    VálaszTörlés
  13. Örülök,hogy sikerült megoldanod!:-)

    VálaszTörlés