2009. január 20., kedd

Ajándékok, amit a lányoktól kaptam! (elmaradásaimat pótolom)




Elmaradásaimat pótolom most, mert a suli miatt, egy hónapig alig néztem be hozzátok, amit nagy szégyen, de hát muszáj tanulni. Így megmutatom most gyorsan mit is kaptam a lányoktól. A gyönyörűségesen szép dobozkával Edinám lepett meg nagyon, ezúton is köszönöm neki (még nem tudom mit fogok tartani benne). A párnával Hancusom lepett meg, nagyon szépséges, és a kanapém dísze azóta, neki is nagyon köszönöm. A gyönyörűséges kis tatyót Vicától kaptam, életemben még nem láttam ilyen megoldást, és ami benne volt, hát nagyon köszönöm neki, csudaszép. Nem is tudom lányok, hogy megérdemlek e ennyi szépséget tőletek. Képzeljétek, szilveszter estéjén, drága Edinám szülinapom alkalmával meglepett egy biscornuttel, remélem jól írtam. Hihetetlen, hogy nekem is van már egy ilyen gyönyörűségem. Nagyon nagyon köszönöm Mindenkinek!!!!!

2 megjegyzés: