2008. október 26., vasárnap

Egy kicsit mégjobban megismerhettek! (Hancusom invitálásából, amit nagyon köszönök)

Kedves Hancusom, hát nem kipécézett  :)))))), nagyon örültem a megjelölésnek, ezúton is köszönöm Neki!!!!!  Akkor folytatnám én is amit a többiek elkezdtek, azt hiszem rólam talán kevesebbet tudtok, mert sajnos a tanulás és a sok munka miatt ritkán tudok részt venni a multys társasági életben. Pedig milyen jó lenne többet veletek lenni, de remélem egy év múlva már aktívabb tagja lehetek a társaságnak..... 7 pontban? huha, hát nem lesz könnyű dolog, de igyekszem, és ami hirtelen eszembe jut leírom.....:)

A szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi (ha lehetne, én inkább a furára voksolnék, és annyit, ami HÍRTELEN eszedbe jut) Ezt Picurrtól loptam :-)) !
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve

1. A munka amiért keveset vagyok jelen a következő: Egy benzinkúton dolgozom, ez az elsődleges munkám, másodállásban pedig esküvői ruhák eladásával és bérlésével foglalkozom egyéni vállalkozóként - itthon a szabadidőmben, valamint a kaposvári főikolása járok Óvodapedagógus szakra (utolsó év végre)....NO ez a három dolog totálisan eltér egymástól, de valahol mégis megférnek bennem egyszerre.

2. Szeretem a szép finom dolgokat, lehet az akármilyen apróság is: textil, anyag cérna gomb stb. imádok varrással és minden kreativitást igénylő dologgal foglalkozni, és legfőkképpen a pepecselős dolgok vonzanak. Miért? Nem tudom, talán nyugalmat ad addig is amíg kivonulok a valódi világomból egy másikba :)))))))

3. Szeretem a szerelmes filmeket, könyveket, történeteket, romantikus lélek vagyok, bár ezt kevesen gondolják rólam, amikor megismernek. Nem annak tűnök :) ( UTÓIRAT SZERETLEK! A FAVORIT FILM- Már 11 szer láttam)

4. Külföldön születtem: Kárpátalján- Nagyszőlősön. 14 éves korom óta élek Magyarországon, a szüleim még mindig kint élnek. )  (9 éve függetlenül, önellátóan)

5. Nagyon idióta tudok lenni, bár ezt sem hiszik el rólam, hogy egy kicsit spiccesen egy partfissal képes vagyok olyan táncot lejteni, hogy a legjobb barátaim akik már ezer éve ismernek, ámultan nézik a műsort. :) Néha meg kell őrülni..... és azt mondják jól áll, ha néha megmutatom ezt az oldalamat is. Felszabadít, ha bohóckodhatom egy kicsit....ez lenne a gyermeki énem?

6. Imádok főzni és sütni, és ezáltal örömet szerezni a vendégeimnek és a családomnak. Már olyan jól megy (hála nektek lányok, és persze az anyukámnak), hogy a jelenlegi anyósomat is lefőzöm már ezen a téren, de nekem ez csak kikapcsolódás, és szórakozás.

7. Vonzódom az asztrológiához és az okkult tudományokhoz. Hiszek a sorsban és abban, hogy semmi sem véletlenül történik az életünkben, és hogy mindennek ami történik velünk okkal történik, és ebből tanulnunk kell valamit. És örülök, hogy a sors felétek irányatott.....mert tudom, hogy ez sem véletlen :)))))))

Ezúton, akkor én is szeretnék felkérni 7 embert, hogy osszon meg velünk egy két meglepő, érdekes dolgot magáról.

1. Katinka

2. Major Ibolya

3. Györgyi.

4. Szabó Dóri

5.Pillekata (Illés Péterné)

6.Xenasi (Szénási Edit)

7. Lvica

9 megjegyzés:

  1. Örülök hogy megismerhettelek :)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy kicsit jobban megismerhetlek! Hát Te tényleg tele vagy munkával meg tanulással, nem is tudom, hogy bírod!? Nálad a 7.ponthoz csatlakoznék.

    VálaszTörlés
  3. Kosti NAGYON KEDVES VAGY ,hogy rám gondoltál.Annyira meglepett és jól esett ,el sem tudom mondani mennyire ! Köszönöm !!! 3-as ponton nagyon ámultam ,az 5-öst megnézném ;)))))

    VálaszTörlés
  4. Ezek szerint kedves Kata tudok még meglepetést okozni, kedves Judit erre csak azt tudom írni nehezen, de ez sem véletlen, hogy ki kell bírni..:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kipécézést!:)
    Képzeld, a P.S. I love You nekem is nagy kedvencem!:D

    VálaszTörlés
  6. Drága barátosném!! Annyira jó, hogy ennyi mindent leírtál, tényleg azért még tudunk meg érdekességeket!! :-)) (lsd. 5. pont)

    VálaszTörlés
  7. Kedves LÁnyok, mi minden derülhet így ki látjátok. Nagyon örülökm ho

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülök, hogy így még több mindnet megtudhatok rólatok, köszönöm.

    VálaszTörlés
  9. Kosti Jó volt olvasni amit írtál :) Azt a bulizós énedet én is megnézném :D Köszönöm hogy engem is megjelöltél.

    VálaszTörlés