2008. augusztus 22., péntek

Karácsonyi Húzás!

Kedves lányok!

Ms Macsi megkeresett a Karácsonyi Húzással kapcsolatban, hogy indítunk e idén csoportot. Emlékeim szerint tavaly nagyon jól sikerült ez az ajándékozós dolog , akkor miért ne lenne idén is. Arra gondoltam, hogy közösen szervezhetnénk, így mindenki építő ötlete benne lehetne ebben anagyszerű dologban. ( én annak tartom) Örülnék, ha jeleznétek, hogy mi a véleményetek és, hogy ki szeretne a Pécsi csoportban ajándékozni. Már alig várom. LÁNYOK JELENTKEZZETEK!!!!!!

  A Keresztszemes oldalon is indítok egy fórumot, hogy a Macsi is figyelemmel tudja kísérni a történéseket. Itt pedig arra gondoltam, ha nektek is jó így, akkor ez a blog legyen az, ahol az ezzel kapcsolatos dolgokat megvitathatjuk.

52 megjegyzés:

  1. Naná hogy elsőként én jelentkezem:-)

    VálaszTörlés
  2. Minekután nagyon klassz lett a pécsi tali ;) támogatom az ötletet.Bent vagyok egy húzásban !

    VálaszTörlés
  3. Ccc feltéve, hogy ha engem Kosti húzna, akkor egy kis Buddhát kapok:):):):)

    VálaszTörlés
  4. Edinával megbeszélve én is benne lennék, csak sokat segítene, ha kitalálnánk a pontos napot.

    VálaszTörlés
  5. De jó:-)
    Jucus, közösen találjuk ki mikor is legyen. Várjuk a javaslatokat.

    VálaszTörlés
  6. de jó :) jutko és kiskalács örülök nektek :D

    VálaszTörlés
  7. Én is itt vagyok köztetek természetesen, csak most értünk haza a hétvégi balatoni teniszversenyről!!! :-)) ALIG VÁROM!!!

    VálaszTörlés
  8. Ahogy múltkor kivettem a szavaiból, ő is benne lenne.

    VálaszTörlés
  9. Kezdjünk el ötletelni:) Feldobok két dátumot, lehet ellene, és mellette voksolni, csak hogy történjen valami.
    A húzás szept 13-án délután, ez egy szombati nap, ez annyira nem lényeg, hogy hétvégén legyen.
    Az átadás pedig december 13-án,ez is szombat, elötte Mikulás van, utána már nyakunkon a karácsony :o
    Vélemény?

    VálaszTörlés
  10. Nekem okés.
    A húzás hogy szokott lezajlani?

    VálaszTörlés
  11. Aki tud, az eljön, és húzunk mint a suliban :), de azoknak a neve is benne van, aki nem tud ott lenni. Valaki húz helyettünk, és értesíti őket, titokban, mint egy kisangyal. és hétpecséttel lezárja a száját, hogy kinek kit húzott:))

    VálaszTörlés
  12. küldtök nekem emailcímet? Dórié nincs meg meg Jucus-é. És küldök köremailt, Meg kérdezhetjük Violentet , Sbkrisztit, Unyikát, Lvicát még ők pécsiek

    VálaszTörlés
  13. OK nem látok Violent alias Lyneth már jön :D

    VálaszTörlés
  14. Oké! Akkor eddig összeadom hányan vagyunk. Tehát:
    Katinka, Violent, Hancus, Edina, Kiskalács , Angel, Pjutko,Sbkriszti, Lvica. Ez eddig kilenc, és akkor a Magdi és a Bzsuzs még kérdéses.
    Nekem egyébként jó az amit Edina beírt, a többiektől függ.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok Lényok!
    Nos akkor mi legyen a Karácsonyi húzással? Sajna nekem 13-án csak 6 után lenne jó, mert dolgozom, és másnap is meg azután is szóval totál katasztrófa. Van valami ötletetek?

    VálaszTörlés
  16. Nincs valamilyen virtuális kalap amibe bele lehet dobni a neveket? Na jó ez butaság volt!

    VálaszTörlés
  17. Nem tudom Kosti! Én a 13-ai hétvégénél pénteken és vasárnap délután vagyok átutazóban Pécsett, utánna sajna csak októberben leszek, így ha nem tudnék ott lenni éppen akartam kérni, hogy húzzatok helyettem!! De csinálhatnánk, hogy valaki otthon kalapból családtag "tanúk" előtt kihúzná, aztán titkosan mailban értesítené a többieket!!!

    VálaszTörlés
  18. Csajok, mi volna, ha nem jön össze a személyes húzás, akkor itt a Multyn valakit megkérnénk, hogy húzzon nekünk? Itt olyan kedves lányok vannak, valaki biztos megtenné nekünk:-)Akkor senki nem tudná, ki kit húzott:)

    VálaszTörlés
  19. Jó lenne ha összejönne személyesen nagyából :( Csináljunk video konferenciás húzást :D akkor nem lenne gond a távolság :D :D

    VálaszTörlés
  20. persze akkor is kellene valaki kívül álló

    VálaszTörlés
  21. Tényleg jó ötlet, hogy ha már úgysem tudunk mind jelen lenni, akkor valami kívülálló barátnénk tegye meg helyettünk.

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok LÁnyok!
    EZ egy nagyon jó ötlet, hogy megkérnénk valakit. Szerintetek a Cili vállalná?

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Beszéltem Edinával és bevállalta, hogy ő lenne a virtuális angyalka, és elintézné a húzást és azt hogy mindenkit értesít arról ki kit húzott. Megbeszélhetnénk egyy koncepciót, hogy hogy múködjön kérlek benneteket reagáljatok a felvetésre.

    VálaszTörlés
  24. Timi, csak annyit fűznék hozzá, hogy ha valaki meggondolta magát, akkor most szóljon, mielött összeállítom a listát:)

    VálaszTörlés
  25. És még valami! Nagyon titoktartó vagyok, nem szedtek ki belőlem semmit:) Ha megkínoztok , akkor sem árulom el, kinek kit húztam. (Esetleg, szép szóval, lekenyerezéssel, ajándékkal....)
    Juj, ez a kisördög volt bennem, én egy határozott, kőkemény kisangyal vagyok:DDD

    VálaszTörlés
  26. De akkor ő is tudja ki húzta és úgy az nem olyan jó

    VálaszTörlés
  27. Igen, ezért lett volna jó a Cili...

    VálaszTörlés
  28. Edina mondta, hogy őt ez nem zavarja, nekem mindegy döntsetek! Hahó hol vannak a többiek?

    VálaszTörlés
  29. nem tudom elvileg akkor is megvan Edina meglepije mert nemtudja mit kap :D Magdi jelzett hogy hímezne-e?

    VálaszTörlés
  30. Ugyan már, ebből ne csinálj Ibi gondot, hiszen a lényeg az ajándékozáson van.
    Magdi most írt, igen ő is szeretne jönni, választ várunk még Lvicától, Bzsuzsitól, sbkrisztitől.
    Hancus, ha olvasol minket, a Tünci nem szeretne jönni?
    Még Unyikát kéne utolérni valahogy, valaki nem tud valami elérhetőségét?

    VálaszTörlés
  31. Én azt sem tudom ki az az Unyika... :)

    VálaszTörlés
  32. Kali:DDD
    Tavaly karácsonyozott velünk:)

    VálaszTörlés
  33. Bocsi!! Itt vagyok ám!!! Nekem jó lesz Edina Tündér arany szerencse keze!!! Tüncit megkérdezhetem, bár az utóbbi időben bármivel kapcsolatban kérdeztem, nem volt jó neki (tali stb.), de ha gondoljátok!!! :-))

    VálaszTörlés
  34. Helló lányok!
    Annyi változás van, hogy Bzsuzs írt, hogy idén nem venne részt a húzásban, de az ajándék átadáson szeretne velünk lenni:)

    VálaszTörlés
  35. Úgy gondolom lányok, hogy eleget vártunk. Aki akart az jelentkezett:)
    Még annyit várnék, hogy Sbkrisztit kéne elérni valahogyan, Lyneth, Kosti, ha megvan nektek Kriszti száma, akkor valamelyikőtök legyen kedves rácsörögni.
    Utána mese nincs, kihúzom a neveket:)

    VálaszTörlés
  36. Unyika most írt az iwiwen , hogy ő is benne lenne, ő tavaly is benne volt, csak nem tudom van e hozzáférése a multihoz, mindenesetre most írja meg a telefon számát, én meg megírom neki Edina mail címét! OKÉ???

    VálaszTörlés
  37. Jelentkezett Sbkriszti is, akkor itt a vége, megvan mindenki. :)
    Még várok adatokat, aztán HÚZOK:DD

    VálaszTörlés