2008. május 25., vasárnap

Nora Corbett




Nem bírtam ki! Elkezdtem anyagot festeni!!!!! Íme ez a végeredmény, és már neki is estem a Nora Corbett Tigerlilly képének.
Nos ennyit sikerült haladnom a képpel, még hiányzik egy fonal azért ma elbaktatok a boltba. Hát eéső ránézésre fura, de a végére csak nem lesz rossz!:)

Hát a képből nem sok minden látszik, a fényviszonyok nem a legjobbak, sokkal jobb élőben. Ennyit haladam vele :)

SziaSztok LÁnyok! Végre kész lett az első Nora Corbett képem, hoztam egy pár képet. A valóságban nem így néz ki, hanem színesebb. A fotó átka.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, nem is tudod, hogy mekkora örömet szereztél vele.Köszi, köszi !!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szivesen!Ezért vagyunk itt, hogy egymásnak segítsünk.

    VálaszTörlés
  3. nagyon elegántos ez a hölgy.nem is ismertem !!

    VálaszTörlés
  4. This is my scan, please, delete from your site. Thanks.

    VálaszTörlés
  5. Le kellett szednem a képeket. Sajnálom

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett a festés!!! Ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm lányok, kedvesek vagyok, sokat haladtam ám majd

    VálaszTörlés
  8. Ez valami hihetetlenül csodás lesz!! Nagyon ügyi vagy Kostikám!!! Már most mutatós, hogy még a gyöngyözés hátra van, meg némi kontúr!!

    VálaszTörlés
  9. Drága Kostikám ez hihetetlenül szépre sikeredett! Én jelenleg Nora Corbett páfrány tündérét hímzem és igen jól haladok!! Ha kész felrakom!
    Puszka!!

    VálaszTörlés
  10. De szép lett !!! Én még nem fogtam hozzá, vannak függőben lévő dolgaim. Csodálatosan szépre sikerült.

    VálaszTörlés
  11. Timi ez tényleg gyönyörű :) Budha megbocsátva :DDD

    VálaszTörlés
  12. Your work is gorgeous, have you seen a cross stitch pattern called Bonsai? It's in a Hungarian cross stitch magazine. It's a sampler with 12 squares and in each square is a bonsai tree. I have been trying to get my hands on a copy of the magazine.

    VálaszTörlés